jeudi 5 janvier 2017

Houses


Hi everyone.
Not very inspired this weekend, ...but I must confess that I was a bit lazy too!



A row of houses which one of them is cut out of sparkling foam.
The sentiment is stamped on a small stripe of paper.





The only difference between the card above and this one, is a smaller and darker house and no stripe for the sentiment.



That's all for today!
See you soon - ... with, I hope, a little more inspiration!





Stamps: SU
Inks: Versafine "Onyx Black" and "Smokey Gray" 
Dies: Kesi'Art
sparkling foam

6 commentaires:

  1. Hallo liebe Rosi,
    erst mal wünsche ich Dir un Deiner Familie ein gutes und gesundes NEUES JAHR!
    Die Karte mit der "Häuserzeile" gefällt mir sehr gut; auch der Hintergrund paßt perfekt dazu.
    Ich wünsche Dir eine schöne Woche
    Ganz ♥liche Grüße
    Karin

    RépondreSupprimer
  2. A guads Neis!
    I weiss gar nicht, warum du so kritisch bist. Mir gefallen beide Karten total gut!

    RépondreSupprimer
  3. Das ist Jammern auf hohem Niveau ... *lach* Super toll sind die Karten, die Hintergrundgestaltung finde ich Klasse.
    LG Gundi

    RépondreSupprimer
  4. Malgré ton manque d'inspiration, le resultat est très sympa, biz

    RépondreSupprimer
  5. hahaha I love how you call yourself lazy, Rosi! I think these cards are lovely! :o)

    RépondreSupprimer

Thank you for your kind words, wish you a nice day. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...